به گزارش تابناک قزوین به نقل از تسنیم قزوین
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در راستای اجرای طرح نظارت ویژه نوروزی بیش از ۱۲۰ بازرس کار نظارت بر بازار قزوین را به عهده دارند.
کد خبر: ۵۷۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 12 March 2018


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در راستای اجرای طرح نظارت ویژه نوروزی بیش از ۱۲۰ بازرس کار نظارت بر بازار قزوین را به عهده دارند.
قزوین|نوسانات غیرواقعی بازار شب عید کنترل می شود
علی‌اکبر کبیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره طرح ویژه نظارت نوروز اظهار داشت: در راستای حمایت از مردم و نظارت بر قیمت‌ها طرح ویژه نوروز در استان در حال اجراست و 120 بازس در قالب تیمی و انفرادی کار نظارت بر بازار را به عهده دارند.

وی افزود: از این تعداد 60 بازرس از سازمان صنعت، معدن و تجارت، 10 بازرس از اتاق اصناف و 50 بازرس ویژه از سازمان تعزیرات در سطح استان بر قیمت کالاها و مایحتاج مردم نظارت می‌کنند تا نوسانات غیرواقعی بازار شب عید کنترل شود.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت و معدن قزوین تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و تخلفات دیگر موضوع را با سرعت به شماره تلفن 124 اعلام کنند.

کبیری با اشاره به افتتاح نمایشگاه بهاره نیز عنوان کرد: بازرسی نامحسوس از غرفه‌های نمایشگاه نیز در حال انجام است در حالی که غرفه نظارت بر نمایشگاه نیز به صورت ثابت در این مکان مستقر است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف به بازرسان مستقر در نمایشگاه مراجعه کنند.

وی بیان کرد: با استقرار تیم نظارت و بازرسی در نمایشگاه بهاره نحوه ارائه کالاها، قیمت و کیفیت اجناس بدقت کنترل می‌شود.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت و معدن قزوین تعداد غرفه‌های نمایشگاه را 250 غرفه اعلام و عنوان کرد: عمده محصولات عرضه شده در این نمایشگاه را مواد غذایی، انواع شوینده‌ها و مواد پروتئینی انواع پوشاک، آجیل و خشکبار، کیف و کفش تشکیل می‌دهند.

کبیری خاطرنشان کرد:محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با قیمت‌های مناسب و با تخفیف 10 تا 15 درصد زیرقیمت بازار توزیع می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار